Marketing Mody Strategia I Promocja - Harriet Posner, 9788321350646 Ocena produktu:

od 48,30 PLN

oszczędzasz do 30%

  • Producent: Posner Harriet
  • Kategoria: Hobby i poradniki
  • ISBN: 9788321350646
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Harriet Posner
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Arkady
  • Ilość stron: 240
  • Rok wydania: 2019
Marketing jako pomost między tym, co niematerialne w modzie, a rzeczywistością biznesu

funkcjonalny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i przedstawia, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową.

Omawia wszystkie narzędzia przystępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.


Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na niemało decyzji – strategicznych, a także dotyczących cyklu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju towaru.

Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Hobby i poradniki